Alla inlägg under augusti 2007

Av Fredrik - 30 augusti 2007 12:15

Igår skaffade jag och min sambo Danne 24 mbit från Comhem, Ska bli skönt att ha hyfsad uppkoppling hemma.

Innan har vi haft typ 1 kb, näe men känns som det iaf=) men det ska blir helt klart bättre nu.

Bra Danne, Nu har vi det bra!

Over & Out


Av Fredrik - 28 augusti 2007 12:59

Sitter på jobbet just nu och har skit tråckigt och de fult väder ute.

Hoppas nån har de roligare än ja.  Ska iväg på gympa senare idag med suss, Ska bli lärorikt om inte annat men ska inte klaga måste göra nått åt öl magen min=)

Få se om man lever efter denna dag, Lär ju ha grymt ont efter träningen. 


Pöss påre suss

Over & out 

Av Fredrik - 19 augusti 2007 00:54

Är hos Matte på fest nu, och han är så jävla skön.

Veckans skönaste citat:

*Kommer en tjej från toa och säger:

- Kan du spela låten "Touch Me"?

*Matte svarar instinktivt:

- Gå och ta på dej själv=)


Inge skam i kroppen!!


Gå och ta på dej själv.

Av Fredrik - 18 augusti 2007 16:43

Idag så tog jag en sväng ner till Selånger Marknad för att kika på lite grejer och träffa Sussie.

Hittade inte så mycket men jag hittade Hedda och hans tjej Fia, gick runt med dom en stund sedan så stack ja till sussie. Hon jobbade där som drick och varu leverantör.Typ hon stod och gav alla kiosker det dom fick slut på.

Men jag hittade en grej, en gammal tecknad serie som ja såg som barn=)

Stjärnsheriffen helt klart en favo från förr.


Sitter på jobbet nu till 22.00 sedan ska ja till sussie och sedan ner på Selånger igen för att gå på dans! Ja du hörde rätt, Ska bli en fin upplevelse(yeah right)

= ) men kommer nog va grymt pinsamt men kul oxå på samma gång.


Sussie du ska alltid hitta på nått du=) Me like!

Av Fredrik - 16 augusti 2007 20:31

Tur att man har en sån här, som man kan lägga kinden emot när man är ledsen i ögat för att retard boxen fuckar sig.

Suss du är great. Finns inte många som är som du(typ ingen)bästa jag har åstakommit i mitt hela liv, var att jag fick syn på dej och att du på nån underlig andledning kollade upp mej.

Men de är grymt de. Allt är som de ska med kärleken iaf=)



Pössen

Av Fredrik - 16 augusti 2007 20:12

Om man får red ring of death på sin maskin. Räcker det då att man virar in konsolen i handukar så går problemet över eller? hört att det går över om man bara läger handukar under och över den.??????(inlägg från nått forum)

Blir nog så man får ringa suport och skicka in boxen!


Allt ska hända en!

Av Fredrik - 16 augusti 2007 09:56

Nu är mitt xbox360 retard igen.Köpte xboxen i vintras och har redan fått byta ut den en gång, nu är de andra! Fattar inte varför den är så här men nu är de den 2:a enheten ja ska få garantin(skit). Less som fan men hoppas det funkar nu.



Av Fredrik - 15 augusti 2007 10:03

Måndags så stack jag och mella till Hemmakväll för att kolla om vi kunde hitta nått skoj!Vi bestämde oss för att låna God of War 2 har alldrig spelat det men har hört att de ska vara grymt bra. Alla rykten om spelet var sanna.

Jag och mella klarade ut spelet igår tog 3 dar(jobbigt)men helt klart ett av de bästa spelen ja har kört





God of War Rules 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards